Powered By Blogger

艣roda, 8 kwietnia 2020

Wielkanoc.

馃惏馃惏馃惏
Witajcie
艢wietnie sobie poradzili艣cie z zadaniem domowym, pami臋tajcie o zadaniu z j. polskiego. 
Zanim zaczniemy...
Nasza Zuzia ma dzisiaj urodziny 馃巶 馃巿, z艂贸偶cie jej 偶yczenia w komentarzu, b臋dzie jej bardzo mi艂o.

馃惏馃惏馃惏
MATEMATYKA

Na pocz膮tku ma艂a rozgrzewka z tabliczk膮 mno偶enia w roli g艂贸wnej.


Dzisiaj b臋dziecie dodawa膰 i odejmowa膰 a偶 do tysi膮ca 馃槻馃槻! Straszne? Wcale nie, zerknijcie na ramki z przyk艂adami 馃榿.


Co zauwa偶asz? Wyniki r贸偶ni膮 si臋 tylko ilo艣ci膮 zer, 艂atwizna 馃槂.
Otw贸rz podr臋cznik na str. 58-59. Przyjrzyj si臋 uwa偶nie ramce, w kt贸rej liczby zapisane s膮 s艂owami.
Zadanie 1, 2 oraz 4 rozwi膮偶 na g艂os, zadanie 3 oraz 5 rozwi膮偶 w zeszycie.
馃惏馃惏馃惏
CZAS NA PRZERW臉
Najpierw serdeczne pozdrowienia od Waszego kolegi Filipa 馃榾.
teraz troch臋 艣wi膮tecznej muzyki馃幎
W opisie filmiku znajduj膮 si臋 s艂owa piosenki, zach臋cam do wsp贸lnego 艣piewania.
馃惏馃惏馃惏
J臉ZYK POLSKI
Otw贸rz podr臋cznik na str. 80-81, przeczytaj na g艂os wiersz "Wielkanoc". Teraz sp贸jrz na stron臋 81, zobacz jak r贸偶nymi technikami mo偶na ozdobi膰 wielkanocne jaja. U mnie w domu jaja od zawsze ozdabia艂o si臋 woskiem, moja kochana babcia by艂a w tym mistrzyni膮. Ciekawa jestem jak w Waszych domach ozdabia si臋 jajka?
Czas na 膰wiczenia, otw贸rz je na str.84-85
Zadanie 1 - cz臋艣膰 tego zadnia rozwi膮偶 w zeszycie.
Zadanie 2 - przygotuj kalendarz.
Zadanie 3 - pisz膮c o 艣wi臋tach w Twoim domu mo偶esz skorzysta膰 z po艂膮cze艅, kt贸re wcze艣niej stworzy艂e艣.
Zadanie 4 - czytaj ze zrozumieniem.
Zadanie 5 - Kartk臋 na kt贸rej zapiszesz 偶yczenia mo偶esz ozdobi膰 motywem wielkanocnego kr贸liczka, prosz臋...


Na dzisiaj to ju偶 wszystko, przed Wami 艣wi膮teczny czas i odpoczynek od nauki 馃榿. Spotykamy si臋 tutaj 15 kwietnia. Zanim si臋 po偶egnamy przyjmijcie ode mnie 偶yczenia.

32 komentarze:

  1. Jestem Olek M.
    i wszystkiego najlepszego Zuza

    OdpowiedzUsu艅
  2. Jestem Mati B.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin duzo szczescia pomyslnosci i malo polamanych kosci 馃槃

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Jestem Filip S.Wszystkiego najlepszego z okazji urodzi Zuzia.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Jestem Agata. Sto lat Zuza i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jestem Franek K. Wszystkiego naj lepszego z okazji urodzin Zuzia 馃槈

    OdpowiedzUsu艅
  8. od Zuzi :) :) :) :) :) bardzo dzi臋kuje

    OdpowiedzUsu艅
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia urodzin
    Celinka.J

    OdpowiedzUsu艅
  10. Jestem Maciej . S WSZstkiego najlepszego Zuzia i rzycz臋 wam wszystkim weso艂ych 艣wi膮t

    OdpowiedzUsu艅
  11. 呕ycz臋 wszystkim dobrych i spokojnych 艢wi膮t Wielkanocnych.Agata

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin du偶o szcz臋艣cia i du偶o przyjaci贸艂

    OdpowiedzUsu艅
  14. Zuzia :):):):):):):):):):):) Dzi臋kuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsu艅
  15. ja te偶 mam urodziny 15 kwietnia

    OdpowiedzUsu艅
  16. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  17. Jestem. Tosia I. Troch臋 spo藕niona, przepraszam. Zapomnia艂am si臋 wpisa膰 wczoraj. Pozdrawiam Zuzi臋! I was wszystkich. WESOLYCH 艢WI膭T!

    OdpowiedzUsu艅