Powered By Blogger

środa, 1 kwietnia 2020

Ulubieńcy Doktora Dolittle.

Witajcie⛄
Bitwa na śnieżki zaliczona? Bałwany ulepione??
Jeden na pewno 😁😁
Sami widzicie, że przysłowie "W marcu jak w garncu 🍵" jest prawdziwe. Zobaczymy czy "Kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata" również okaże się prawdziwe.
Nowy miesiąc i nowy, trochę odświeżony, wygląd bloga. Aby było jeszcze bardziej czytelnie, kliknijcie w ikonkę KLASYCZNY (na górze po lewej stronie)
Kochani!
Wiem, że pięknie pracujecie, wiem ile wysiłku wkładacie w każde wykonywane zadanie. Dzisiaj przyszedł czas na to, aby sprawdzić ile już potraficie. Napiszecie dzisiaj sprawdzian z całego roku, wypełnijcie go on-line i odeślijcie wypełniony poprzez dzienniczek internetowy Librus. Sprawdzian znajduje się TUTAJ
Życzę Wam powodzenia!

JĘZYK POLSKI
Zgodnie z planem dzisiaj kolejny dzień z Doktorem Dollitle.
Ajajaj... ale się porobiło...Czasowniki w zdaniach pozamieniały się miejscami. Czy możesz tu zrobić porządek?
W każdym zdaniu znajdź czasownik, który do niego nie pasuje i zamień go na właściwy, by uzyskana treść miała sens. Formy czasownika można zmieniać. Poprawione zdania przepisz do zeszytu pod tematem. W każdym zdaniu podkreśl kolorem wszystkie czasowniki.
Tutaj zdania, które trzeba uporządkować.
A tutaj przykład, jak to zrobić.
A tutaj wyzwanie dla chętnych. Wykreślanka na czas z wyrazami z "rz". Wyrazy ukryte są poziomo, pionowo oraz ukośnie. Chwalcie się wynikami w komentarzach, mój czas to 3 minuty. Wskakujcie HOP
MATEMATYKA
Kto potrzebuje niech raz jeszcze obejrzy film o dzieleniu dużych liczb. Tutaj jeszcze jeden przykład.
Liczbę 88 mamy podzielić przez 4, hmm.. trochę trudno. Ułatwmy to sobie - rozbijmy liczbę 88 na dwie mniejsze (nie zawsze jednakowe!), które również dzielą się przez 4. Obliczamy wyniki dzielenia mniejszych liczb przez 4, dodajemy je do siebie i uzyskujemy wynik. Zgadza się!
4 • 22 = 88
Kilka przykładów dla Was:
58 : 2 = 
64 : 4 = 
72 : 3 = 
Czas na trening - tabliczka mnożenia


Na dzisiaj to wszystko.
Trzymajcie się ciepło.
p. Kasia 💙💚💜

44 komentarze:

  1. Pani Kasiu zrobiłem sprawdzian był trochę trudny ale dałem radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem Agata K. Pani Kasiu wie pani że sprawdzian był trochę trudny ale dałam radę.Śnieg wczoraj był po kolana a dzisiaj już niema po nim prawie śladu.
    PRIMA APRILIS :) :) :) :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wykreślankę zrobiłem w 1 minutę i 21 sekund

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój czas to 1 minuta i 44 sekundy Franek.K

    OdpowiedzUsuń
  6. Marcel obecny. Mój wynik w wykreślance to 1:58. Trudne te czasowniki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie mi nie uwierzycie ale dziś przez moją ulicę przebiegł dwugłowiec.

    OdpowiedzUsuń
  8. Celinka:Bardzo mocno Was ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. kto już skończył robi w komentarzach taką minke z :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rano wstaję, robię sobie tosty, patrzę- a tam wszystkie zielone tosty.
    Olek

    OdpowiedzUsuń
  11. mój czas w wykreślance to 2:O8 głowiłem się nad wyrazem *brzeg* I bardzo tęsknię za szkołą :DDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem :) Nina Ch.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Kasiu, zapomniałam wczoraj napisać, że jestem. Zrobiłam wszystkie zadania i na prawdę przestraszyłam się tego sprawdzianu OLA M.

    OdpowiedzUsuń