Powered By Blogger

wtorek, 21 kwietnia 2020

Spokojnie, to tylko wypadek!

Witajcie
Dziękuję Wam za dużą aktywność pod wczorajszą lekcją, niektórzy z Was zauważyli, że w sytuacji w jakiej znalazł się Jacek najodpowiedniejsze byłoby wezwanie najpierw służb ratunkowych a dopiero potem powiadomienie dorosłych o tym co się stało. W sytuacji, kiedy mamy do czynienia z osobą nieprzytomną liczy się każda sekunda. Zuzia, brawo dla Ciebie 👏, wspomniałaś, że osobę nieprzytomną należy ułożyć w tzw. pozycji bocznej bezpiecznej. A wygląda to tak...
JĘZYK POLSKI
Dzisiaj nadal pozostajemy w temacie bezpieczeństwa oraz udzielania pomocy. Otwórzcie podręczniki na stronie 66 - 67, przeczytajcie tekst uważnie aby sobie przypomnieć podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy.
Czas na ćwiczeni, otwórzcie je na stronie 72 - 73, na podstawie informacji zdobytych wczoraj i dzisiaj  rozwiąż zadania. 
Zadanie 1 - bułka z masłem, znajdźcie drogę odpowiedniej służby ratunkowej do odpowiedniej sytuacji, przyklejcie w odpowiednich miejscach numery alarmowe.
Zadanie 2 - zamiast ilustracji wstawiacie słowa. Uwaga!Użyjcie ich w odpowiedniej formie.
Zadanie 3 - odkodujcie nazwy przedmiotów, które powinny znaleźć się w apteczce. Palec wskazujący lewej ręki połóż na cyfrze i poruszaj się w poziomie, palec wskazujący prawej na literze i poruszaj się pionowo, tam gdzie palce się połączą jest litera której szukasz.
Zadanie 4 - utwórz bezpieczne pary. Skaleczenie wytrzesz brudną chusteczką
 czy użyjesz wody utlenionej i plastra?
ZAGADKA⚡❓
Kto lubi grać w wisielca? Ja bardzo 😃. Ciekawe kto najszybciej odgadnie hasło. Hasłem jest odpowiedź na pytanie: Co potraficie zrobić po dzisiejszej lekcji??



MATEMATYKA
Kolejny dzień z obliczeniami w zakresie 100.
Zadanie domowe
Otwórzcie ćwiczenia na stronie 74 - 75,
starajcie się pracować samodzielnie, zdjęcia zadania wyślijcie na moją komórkę albo e-mail: nauczanie2cspradwanice@interia.pl
CZAS NA PRZERWĘ
Wstańcie od biurka, przeciągnijcie się porządnie, napijcie się wody, może jakaś zdrowa przekąska🍌🍎🍐?
Czas na odrobinę ruchu, strasznie lubię tę piosenkę, dlatego wrzucam ją tutaj drugi raz.
Nie, nie... to jeszcze nie koniec.
Wiem dzisiaj materiału jest trochę więcej, jeśli nie dajecie rady  - wydłużcie przerwę.
PRZYRODA
Otwórzcie podręczniki na stronie 78 - 79, spójrz na ilustracje i uważnie przeczytaj jak rozmnażają się różne gatunki zwierząt. Zwróć uwagę w jaki sposób rodzą się młode, co jedzą, czy są samodzielne. Na podstawie zdobytych informacji rozwiąż zadania na stronie 81 (zeszyt ćwiczeń), krótkie i łatwe, dacie radę 💪😊.
Ufffff...
Teraz to już wszystko.
Pozdrawiam Was ciepło.
p. Kasia 💙💚💜

17 komentarzy:

  1. jetem filip s zapominałem się wpisać , już kończę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Nina Ch.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Zuzia D. Mój wujek jest ratownikiem i dlatego wiem :).

    OdpowiedzUsuń
  5. zapomniałam się znów wpisać. Agata jestem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Kasiu zrobiłem wisielca i miałem zero błędów.


    Mati

    OdpowiedzUsuń