Powered By Blogger

poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Bardzo ważny telefon.

Witajcie
Kochani mam nadzieję, że mieliście udany weekend.
Przed nami ważny temat, znany Wam doskonale, dzisiejsze zajęcia nie będą więc dla Was trudne.
Zanim przejdziemy do lekcji, dwie ważne wiadomości:
1. W czwartek na informatyce będziecie pracowali na platformie EduNect, kto nie pamięta hasła i loginu, proszę o wiadomość.
2. Na plastykę w piątek potrzebna będzie plastelina.
Zaczynamy...
🚑🚒🚓
JĘZYK POLSKI
Otwórzcie podręczniki na str. 64 - 65, przeczytajcie uważnie treść opowiadania pt.:"Bardzo ważny telefon".
Jak myślicie, czy Jacek zachował się właściwie? Czy coś byście zmienili, dodali? piszcie w komentarzach.
Na pewno pamiętacie, że numer 112 nie jest jedynym numerem alarmowym.
Teraz otwórzcie ćwiczenia na stronie 71, do rozwiązania macie tylko 3 zadania.
Zadanie 1 - to prosta wyklejanka, poradzicie sobie śpiewająco.
Zadanie 2 - tu musicie się skupić, połączcie zdania używając do tego odpowiedniego wyrazu i, dlatego, więc, że. Do każdego ze zdań pasuje inny wyraz, każdy z czerwonych wyrazów musi zostać przez Was wykorzystany, wyrazy nie mogą się powtarzać tzn. nie możecie użyć wyrazu że w dwóch zdaniach. Ułożone zdania przepiszcie do zeszytu.

Zadanie 3 - postaw odpowiedni znak interpunkcyjny na końcu wyrazu.
🚑🚒🚓
CZAS NA PRZERWĘ
Zachęcam do śpiewania, piosenka ma bardzo mądry i ważny tekst.

wiem brakuje ń, szwankowała mi klawiatura 😉.
🚑🚒🚓 
MATEMATYKA
Dzisiaj krótko - ćwiczenia strona 72, poćwicz dodawanie i odejmowanie dużych liczb, powodzenia.
🚑🚒🚓
Na dzisiaj to już wszystko.
Pozdrawiam Was ciepło.
p. Kasia💙💚💜






29 komentarzy:

  1. jak dla mnie Jacek wszyztko dobrze zrobił

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie też Jacek wszystko dobrze zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Zuzia D. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. postąpił dobrze ale moim zdaniem powinien najpierw zadzwonić po 112

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Nina Ch.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jacek zachował się bardzo dobrze Agata

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najpierw zadzwoniłabym na 112 potem po mamę i ułożyła babcię w pozycji bezpiecznej, starałabym się zachować spokój. Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jacek zachował się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Kasiu a czy Artur korzysta z naszego bloga

    Mati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno czasami do nas zagląda 🙂 mam nadzieję, że się odezwie.

      Usuń
  12. Jestem. Bartek Hubert. Ułożył bym bacie na bok i zadzwonił na 112.

    OdpowiedzUsuń