Powered By Blogger

czwartek, 30 kwietnia 2020

Marsz do kosza.

Witajcie
Jak Wam się podobała wczorajsza lekcja matematyki? Mam nadzieję, że tabliczka mnożenia to dla Was teraz bułka z masłem.
Moi Drodzy zupełnie zapomniałam, że jutro, ze względu na Święto Narodowe, nie mamy lekcji 😮😏.
Mam jednak do Was prośbę, wpadnijcie tu jutro na pięć minut, zostawię Wam małą niespodziankę 💝.
Zaczynamy...
🌍🌎🌏
Pozostajemy w temacie dbania o naszą planetę. Raz jeszcze o segregacji śmieci... Śmieć to ważna rzecz ☝, może nam posłużyć do produkcji czegoś zupełnie nowego, ale tylko pod warunkiem, że trafi do odpowiedniego kosza, zobacz...(kliknij żeby powiększyć).

Otwórzcie podręczniki na str. 12-13, przeczytajcie na głos wiersz "Marsz do kosza". Przeczytajcie polecenie 3 pod tekstem, zgromadziliście materiały do wykonania recyklingowego cudaka? Prosiłam Was o to w poniedziałek, jeśli tak, przygotujcie je, przydadzą Wam się dzisiaj.
Dzisiaj czeka Was sporo pracy w zeszycie ćwiczeń, ale zanim zaczniemy - mała powtórka i gra na rozruszanie szarych komórek 🤯.
Przyjrzyjcie się uważnie ☝, przyda Wam się za chwilę...
Zapraszam do gry, klikajcie w kosz.


Jak Wam poszło😀❓Wszystko wpadło do odpowiedniego kosza ❓
Rozgrzewka za Wami, czas na ciężką pracę 😉. Otwórzcie ćwiczenia na str. 11
Zadanie 1 - co może powstać z makulatury❓
Zadanie 2 - a co z pogiętych gwoździ albo stłuczonych butelek ❓Jeśli nie pamiętasz zerknij raz jeszcze na pierwszą planszę 🔝.
Str. 12
Zadanie 3 - pamiętajcie tylko, że krzyżówkę uzupełniamy wpisując wyrazy pionowo.
Str. 13
Zadanie 4 - po prostu bułka z masłem
Zadanie 5 - użyj czasownika w odpowiedniej formie
szanuje                szanuję
                                  on                                                                 ja

Ułóż i zapisz w zeszycie cztery zdania z wyrazami z tego ćwiczenia. Najpierw zapisz lekcję, datę i temat: Marsz do kosza.

CZAS NA ODROBINĘ RUCHU

MATEMATYKA
⏳⏰⌚🕒
Zgodnie z planem dzisiaj czas na obliczenia zegarowe, dla przypomnienia obejrzyjcie krótki film.

⌛⏰⌚🕖
Czas na pracę na platformie EduNect, dzisiejsza praca na platformie jest jednocześnie Waszym zadaniem domowym, postarajcie się (to, co robicie na platformie EduNect ja widzę na swoim komputerze, nie musicie więc wysyłać żadnych zdjęć).
Klikajcie w obrazek aby od razu przejść na stronę, lekcja jest Wam wskazana.

PLASTYKA 🎨
Kochani, ponieważ jutro nie mamy zajęć, plastyka będzie dzisiaj. Kto chce może wysłać mi zdjęcia swojego dzieła. Ja poradziłam sobie tak 😜.


Kochani na dzisiaj to już wszystko.
Chętnych zapraszam jutro na małą chwilkę.
Bardzo za Wami tęsknię.
p. Kasia 💙💚💜


15 komentarzy: