Powered By Blogger

środa, 15 kwietnia 2020

Rymujemy i "h" piszemy.

Witajcie
Mam nadzieję, że mieliście piękne święta, odwiedził Was wielkanocny zając 🐰? zmokliście w dyngusa 💧? Piszcie w komentarzach, jestem bardzo ciekawa.
Po długim wypoczynku na pewno macie dużo siły do działania, nie ma chwili do stracenia - zaczynamy...
💙💚💛💜
ORTOGRAFIA
Zerknijcie na początek na zasady pisowni "h", przeczytajcie uważnie i przepiszcie do zeszytu, otoczcie kolorową ramką.
Zasady przepiszcie zaraz pod tematem, przed zadaniem 1.
Teraz otwórz podręcznik na stronie 58 i rozwiąż zadanie 1 czyli pary wyrazów oraz zadanie 2 (zielona kropka w podręczniku), skorzystaj z podpowiedzi jakie zostawiłam pod tematem. Powodzenia.
Ręce i dłonie zmęczone? czas na krótką gimnastykę.


JĘZYK POLSKI
Otwórz podręcznik na stronie 59, przeczytaj na głos treść wiersza "Czemu wróbelku?" Jakie powody do radości miał bohater wiersza? zapisz je w zeszycie.
Otwórz ćwiczenia na stronie 68
Zadanie 1- najpierw uporządkuj litery na listkach tak, żeby na każdym powstał wyraz, potem połącz listki w odpowiedniej kolejności aby powstało zdanie. Mam nadzieję, że każdy z Was może powiedzieć o sobie to co powiedział wróbelek 😀.
Zadanie 2 - Strasznie jestem ciekawa Waszych propozycji.
Zadanie 3 - mam nadzieję, że się nie przestraszę 😏.
Skończone? to teraz robicie zdjęcie strony 68 i wysyłacie do mnie, ocena w czwartek.
CZAS NA PRZERWĘ
Mam nadzieję, że nadążycie za dziećmi z teledysku.

MATEMATYKA
Najpierw krótkie przypomnienie, zerknijcie...
Teraz otwórz ćwiczenia i rozwiąż wszystkie zadania ze stron 68-69.
To będzie bułka z masłem. Powodzenia.
Kochani moi na dzisiaj to już wszystko.
Do jutra. Pozdrawiam Was ciepło.
p. Kasia 💙💚💜



16 komentarzy: