Powered By Blogger

piątek, 17 kwietnia 2020

Dla kogo ta ścieżka?

Witajcie
Kto się cieszy, że dzisiaj już piątek?
Ale, ale... najpierw praca a potem zabawa i odpoczynek 😏.
Zanim przejdziemy do właściwego tematu trochę ortografii.
Dla przypomnienia
A tutaj nowe 
Kochani przeczytajcie uważnie i przepiszcie te zasady do zeszytu (zasady pisowni "ch"), kierując się nimi rozwiążcie samodzielnie dyktando, sprawdźcie, poprawcie i przepiszcie do zeszytu, o tak...
Dyktando znajduje się TUTAJ , powodzenia.

TROCHĘ RUCHU
Nutka na weekend, mam nadzieję, że Wam się spodoba. Potańczcie razem z rodzicami, założę się, że większość z nich kojarzy ten hit duetu Kris Kross 😃. Chłopcy, którzy stworzyli ten przebój mieli jedynie 11 i 12 lat, ich znakiem rozpoznawczym były ciuchy noszone tyłem do przodu 😜.

JĘZYK POLSKI
Otwórzcie podręcznik na str. 62 - 63, przeczytajcie głośno treść opowiadania "Dla kogo ta ścieżka?". Mam nadzieję, że doskonale znacie zasady jakie obowiązują na ścieżce rowerowej. 
Czas na ćwiczenia, otwórzcie je na stronie 69, przed Wami tylko dwa krótkie zadania.
Zadanie 1 - praca z tekstem, zerknijcie do podręcznika i uporządkujcie zdania zgodnie z kolejnością zdarzeń, pamiętajcie o zielonej kropce - odnajdźcie w treści opowiadania właściwe zdanie i przepiszcie je do zeszytu ćwiczeń.
Zadanie 2 - przepiszcie zdania zastępując obrazek wyrazem rower użytym w odpowiedniej formie.
PLASTYKA
Kochani puśćcie wodze wyobraźni, tematem pracy jest "Wiosenna łąka". Technika dowolna, możecie użyć farb, kredek, plasteliny czy kolorowych papierów. Jestem bardzo ciekawa jak poradzicie sobie z tym zadaniem, chętni mogą wysłać zdjęcia swoich prac do mnie, stworzę z nich galerię.
To wszystko na dzisiaj.
Życzę Wam udanego weekendu.
p. Kasia 💙💚💜







24 komentarze:

  1. Jestem Zuzia D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Filip Z,ja się nie ciesze że dziś piątek bo w grze w środy są bonusy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olek:Zrobiłem dyktando i miałem 100%

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsuń
  5. Celinka. Plastyka jest najlepsza na świecie! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuzia .Dyktando 37% ,wiem słabo.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia uszy do góry, następnym razem będzie lepiej 😺

      Usuń
  7. Jestem Mati.B dyktando na 100%

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsuń