Powered By Blogger

czwartek, 23 kwietnia 2020

Dlaczego cielę ogonem miele?

Witajcie
Jak się macie? Humory dopisują? piszcie w komentarzach.
Gotowi do pracy? 
Zaczynamy...
🍀🍀🍀
MATEMATYKA
Kochani, większość z Was pewnie się zorientowała, że skończyliśmy drugą i ostatnią część matematyki 😀. Dlatego od dzisiaj w większości będziecie pracować w zeszytach oraz na platformie EduNect 👍👍.
Na dobry początek - zadania z treścią, jak je rozwiązujemy? Zawsze według tego samego schematu.
Poniżej wklejam 5 zadań dla Was, przepiszcie ich treść i rozwiążcie zgodnie ze schematem, jeśli chcecie przepisać wszystkie zadania na raz - pamiętajcie, żeby pod każdym zostawić miejsce na obliczenia i odpowiedź. Najpierw...
Teraz czas na zadania, powodzenia.
🍀🍀🍀
INFORMATYKA/MATEMATYKA
Lekcja z mnożeniem w zakresie 50 jest Wam wskazana.

🍀🍀🍀
CZAS NA PRZERWĘ
Wstajemy od biurka, przeciągamy się, możecie coś zjeść🍊🍏🍎.
Pora na trochę ruchu...

🍀🍀🍀
JĘZYK POLSKI
Otwórzcie podręczniki na stronie 74 - 75, przed Wami uroczy i zabawny wiersz pt. "Dlaczego cielę ogonem miele?" Przeczytaj go na głos. Pewnie zastanawiasz się co to takiego jest seradela ❓❓




Seradela - to roślina pastewna (wykorzystywana przy hodowli zwierząt m.in. do produkcji paszy oraz siana).
Jest bardzo odżywcza, ma dużo witamin. Bardzo dobrze wpływa na jakość mleka krów, które ją jedzą 🐄🐄.

Zadanie polega na tym, żeby z przeczytanego tekstu przepisać do zeszytu wszystkie wyrazy rymujące się z wyrazem "cielę".
Czas na ćwiczenia, otwórzcie je na stronie 80.
ZADANIE DOMOWE
Ćwiczenia strona 82 - 83 "Sprawdzam siebie"
Starajcie się pracować samodzielnie, na Wasze prace czekam do jutra.
Powodzenia
Pozdrawiam Was ciepło.
p. Kasia 💙💚💜



30 komentarzy:

  1. Jestem Maciej .S .Humor dobry pozatym że dużo lekcji to ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Filip Z jak włanczałem bloga to magicznie włączyła mi się gra. ?????

    OdpowiedzUsuń
  4. Celinka. Bardzo dobrze się czuje:) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, mi też humor dopisuje 🌞.

      Usuń
  5. W Edunekcie wszystko na 100 procent

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego tylko dwie osobt napisały jak się czują???

    OdpowiedzUsuń
  7. Celinka nie pamięta loginu i hasła :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nina Ch. Jestem

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Kasiu a co będzie na piątek bo moja siostra jest bardzo ciekawa. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem Tosia I. Czuję się dobrze 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem Mati B.😅
    Zapomniałem się wpisać

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Kasiu bardzo fajne były zadania 👍😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem Zuzia D:) zapomniałam rano się wpisać:)

    OdpowiedzUsuń