Powered By Blogger

poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Tu mówi lisek.

Witajcie
Jak Wam minął weekend? Mi bardzo przyjemnie 😊.
Pochwalę się Wam...
Zobaczcie jakie piękne kwiaty dostałam od Mateusza, oczywiście wirtualnie. Mateusz bardzo Ci dziękuję, sprawiłeś mi dużą radość.
🌻🌻🌻
Ten tydzień przebiegnie Wam pod hasłem ekologii. Zgromadźcie w ciągu tygodnia rzeczy, które przydadzą się Wam na plastyce. Będziemy tworzyć recyklingowe stworki, przydać się mogą wytłoczki po jajkach, butelki, plastikowe korki, dajcie się ponieść wyobraźni.

Zaczynamy...
JĘZYK POLSKI 
Uwaga ☝przygotujcie podręcznik i ćwiczenia część 4 i ostatnią 😊.
Otwórzcie podręczniki na str. 4-5, przeczytajcie uważnie tekst opowiadania "Tu mówi lisek". Jak myślicie, czy ma on powody do zdenerwowania? Czas na temat i zadania do niego, otwórzcie zeszyty.

Czas na ćwiczenia, otwórzcie je na str. 4.
Zadanie 1 - możesz zerkać do tekstu opowiadania, ciekawa jestem jakim wyrazem zastąpicie odkryte hasło. Tu mała podpowiedź.

Zadanie 2 - podobnie jak w pierwszym zadaniu, do podanych wyrazów dopiszcie wyrazy o podobnym znaczeniu 🔝.
TROCHĘ GIMNASTYKI

ORTOGRAFIA
i jednocześnie...
zadanie domowe
Na początek podręcznik str. 10, rozwiązujecie wszystkie trzy zadania w zeszycie.
Teraz ćwiczenia str. 9 i tylko jedno zadanie (zad.5)
Na zdjęcia zadania domowego czekam do wtorku.
TROCHĘ MUZYKI🎶🎵
CZAS NA MATEMATYKĘ
Odejmowanie w zakresie 100, lekcja jest Wam wskazana, zapraszam
Na dzisiaj to już wszystko.
Pozdrawiam Was ciepło.
p. Kasia 💙💚💜

21 komentarzy:

  1. Jestem Zuzia D ):

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kasiu a dlaczego w piątek było tak mało zajęć.Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Celinka.J:) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń