Powered By Blogger

środa, 6 maja 2020

Na wiejskim podwórku.

Witajcie
Mam nadzieję, że macie się dobrze ⛅.
Kochani nadal pozostajemy w temacie wiejskiego podwórka. Pamiętacie nasze dwie wizyty gospodarstwie "Ostoja nad Młynówką"w Mościsku ❓❓
To była piękna przygoda 😊.
🐄🐑🐐🐓
Kochani dzisiaj pracujecie bez podręczników, potrzebne Wam będą tylko ćwiczenia. Zanim przystąpicie do rozwiązywania zadań koniecznie obejrzyjcie prezentację dotyczącą zwierząt hodowanych w gospodarstwie oraz korzyści jakie przynosi ich hodowla, przyda się Wam to później. Kliknijcie w obrazek.
Teraz otwórzcie swoje ćwiczenia na stronie 24.
Zadanie 5 - dokończcie zdanie, przydadzą się Wam do tego wiadomości z prezentacji. Jakie jeszcze odgłosy słychać na wiejskim podwórku? Haukanie? Kokokanie? 😏😏. Oczywiście, że nie, napiszcie właściwe określenia.
Zadanie 6 - odpowiedz na pytanie, podkreśl wyrazy z rz a następnie zapisz je w zeszycie, co zauważasz ❓

Zadanie 7 i 8 - to wyklejanki, po obejrzeniu prezentacji nikt nie będzie miał z nimi problemu.
🐄🐏🐐🐓
CZAS NA PRZERWĘ
oraz odrobinę ruchu, pozostajemy w farmerskim klimacie.
🐄🐐🐑🐓
MATEMATYKA
Dzisiaj zadania z treścią.
Na początek zagadka, odgadnięte liczby zapisz po przecinku, pod tematem (klikajcie w obrazki a staną się wyraźniejsze).
W zeszycie zapisz tylko obliczenia i odpowiedzi.
Te dwa zadania przepisz do zeszytu, pamiętaj o obliczeniach i odpowiedziach 😏.
Kochani to już prawie koniec. Zostawiam Wam pomysł na mały eksperyment, jest prosty a efekt daje niesamowity, spróbujcie i koniecznie dajcie znać jak się udał.
Teraz to już koniec.
Pozdrawiam Was ciepło.
p. Kasia 💙💚💜






21 komentarzy:

  1. Jestem Olek M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłem że przed rz jest ch

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Ola M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skończyłem wszystkie zadania i jutro sprawdzę jajko.😎

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Kasiu, ja z mamą robiłam taki eksperyment w tamtym roku i wyszła nam super piłeczka. Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję, że innym też się uda :)

      Usuń
  7. Mój eksperyment się udał. Skorupka zmiękła. Próbowałam sprawdzić czy odbije się jak piłka. Pękło, bo chyba z za dużej wysokości zrzucilam.😥

    OdpowiedzUsuń