Powered By Blogger

poniedziałek, 11 maja 2020

Majowa wyprawa.

Witajcie



Kochani, nadszedł maj, dla mnie najpiękniejszy miesiąc w roku. Pogoda dopisuje, przyroda budzi się do życia, to świetny czas na wyprawę w góry, nad morze, jezioro albo po prostu na łąkę 😊. A Wy lubicie wyprawy, te bliskie i te dalekie❓
Otwórzcie podręczniki na stronie 23, przeczytajcie na głos wiersz "Majówka". Ciekawa jestem jakiej rady, dotyczącej pakowania plecaka, udzielilibyście bohaterowi wiersza ❓Piszcie w komentarzach.
Czas na ćwiczenia, otwórzcie je na stronie 30.
Zadanie 1 - przyporządkuj rzeczy, które chłopiec spakował do plecaka, do odpowiedniej grupy.
Zadanie 2 - ciekawe, kto najszybciej odgadnie 🤔.
Zadanie 3 - odnajdź i skreśl wyraz, który nie pasuje do pozostałych i dokończ zdanie, opisujące jedną z zasad pisowni ó.
Strona 31
Zadanie 4 - dopisz ukryte pod koniczyną końcówki wyrazów, zapisz wyrazy po przecinku w kolejności alfabetycznej, podkreśl ó. Najpierw temat.

zadanie 5 - wszystkie obrazki przedstawiają sposoby wypoczynku, ale który z nich służy utrzymaniu dobrej kondycji fizycznej?
Zadanie 6 - 

🎒⛰️🎒⛰️🎒⛰️
CZAS NA PRZERWĘ
Ciekawa jestem jak sobie poradzicie, mi za pierwszym razem się nie udało 😬. Wystukujecie rytm za pomocą jedynie trzech gestów, uwierzcie mi, tylko na początku jest łatwo...

🎒⛰️🎒⛰️🎒⛰️

MATEMATYKA
Na początek krótka rozgrzewka w zeszycie, wcześniej mała powtórka.

Zaczynamy
Teraz zagadka, rozwiązanie zapisz w zeszycie.
Kolejne zadanie, w zeszycie zapisujesz tylko odpowiedzi..

Kolejne zadanie, ciekawe ile liczb uda Wam się stworzyć 🤔. Rozwiązanie zapisz w zeszycie.
I na sam koniec ciągi liczbowe, wszystko zapisz w zeszycie.
❗UWAGA❗
Na piątkową plastykę przygotujcie farby plakatowe, kawałek folii bąbelkowej (jeśli ktoś nie ma, to nie szkodzi, bez niej też sobie poradzicie, tylko będzie to trwało trochę dłużej), czarny flamaster albo marker, najlepiej z dość cienką końcówką.

Kochani na dzisiaj to już wszystko.
Pozdrawiam Was cieplutko.
p. Kasia 💙💚💜



29 komentarzy:

  1. Halo, wszyscy śpią czy co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałem! Jestem Filip Z.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Marcel W

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopiec za dużo napakował na Majówkę!
    Celinka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Kasiu zapomniałem się wpisać ale już kończe

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem Mati B. Ja odgadłem zagadkę w 5 sekund

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Kasiu pani przecież nie jest leniwcem Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem Ola M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Do plecaka pakujemy najpotrzebniejsze rzeczy . Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem Tosia I 😸😸😸😸😸

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja rada, to wziąć większy plecak. A tak naprawdę na taką wycieczkę zabieramy tylko potrzebne rzeczy, np. latarkę, ciepłe ubranie, naładowany telefon

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam 2c :)
    To ja, Artur. Słyszałem, że u Was pada śnieg, a u mnie jest 30 stopni i słońce. Tutaj w szkole jest łatwa matematyka, ale piszę już wypracowania z angielskiego. Tak samo jak Wy uczę się w domu z powodu koronawirusa.
    Pozdrawiam PANIĄ KASIĘ i WAS wszystkich. Napiszcie, co u Was.
    ARTUR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Artur, u nas w sobote była piękna pogoda. Aktualnie jest u nas dość pochmurnie.
      Pozdrawiam Nina

      Usuń
    2. Hej Artur będziesz miał plany kiedyś jeszcze przyjechać do Polski ???? I nie zapomnij przypadkiem polskiego XD

      Usuń
  14. zapomniałam wczoraj się wpisać.
    Jestem Nina Ch.

    OdpowiedzUsuń