Powered By Blogger

środa, 20 maja 2020

Fantazja ubarwia świat.

Witajcie
Wciąż pozostajemy w krainie fantazji, całkiem tu przyjemnie, prawda? Dzisiaj na fantastyczną przygodę zaprasza patron naszej szkoły - Jan Brzechwa.

Otwórzcie podręczniki na str. 37, przeczytajcie wiersz " Na wyspach Bergamutach". Wydaje mi się, że chyba każde dziecko zna ten wiersz, mi kojarzy się on przede wszystkim z jednym z moich ulubionych filmów - z "Akademią Pana Kleksa".
Czas na ćwiczenia, otwórzcie je na str. 50.
Zadanie 1 - otocz pętlą zwierzęta, które nie występują w wierszu, tym które zostaną, dorysuj odpowiednie atrybuty. Wymień po przecinku wszystkie zwierzęta, które można spotkać na Wyspach Bergamutach.
Zadanie 2 - ciekawa jestem co wybierzecie, ja mam swojego faworyta.
Zadanie 3 - zastanów się dobrze, co i dlaczego nie pasuje w danym rzędzie.
Zadanie 4 - jest tylko dla chętnych.
Zadanie domowe
Podręcznik strona 37, zadanie 3 i 4.
Dajcie się ponieść fantazji.
Na zdjęcia prac czekam do piątku.

CZAS NA PRZERWĘ



To może karaoke? Spróbujcie zaśpiewać nasz wiersz.


MATEMATYKA
Dzisiaj zgodnie z planem - obliczenia zegarowe.
Na początek, dla przypomnienia.
A teraz postępuj zgodnie z instrukcjami, klikaj w ikonki od 1 do 3.

Na dzisiaj to już wszystko.
Pozdrawiam Was cieplutko.
p. Kasia 💙💚💜
Seth Eckert GIF - Find & Share on GIPHY

20 komentarzy:

  1. Proszę Pani na 37 str nie ma nic o wyspach bergamutach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciek, dzięki za czujność, już poprawiłem 🙂🙂.

      Usuń
  2. Jestem Olek M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Bartek H

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Filip Z.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Ola M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tośka. Jest obecna!

    OdpowiedzUsuń
  8. a zapomnialem 101 poprawnych w mat zoo 11 nie poprawnych

    OdpowiedzUsuń