Powered By Blogger

poniedziałek, 4 maja 2020

Mój dzień na wsi.

Witajcie
mam nadzieję, że po tak długim wypoczynku nie brakuje Wam siły i energii na nowe wyzwania i zadania 😀.
Ten tydzień upłynie Nam pod hasłem życia na wsi.
Otwórzcie podręczniki na stronie 16-17, przeczytajcie tekst pod tytułem "Zwykły czy niezwykły?" Zwróć uwagę na to, że część tego opowiadania napisana jest w tradycyjnej formie, a część w postaci komiksu. Klikajcie w obrazki aby stały się wyraźniejsze.


Kajko i Kokosz
Koziołek Matołek

Tytus, Romek i Atomek
Czas na ćwiczenia, otwórzcie je na stronie 16-17.
Zadanie 1 - to Wam się przyda 
Zerknij do tekstu opowiadania i uzupełnij tekst wyrazami z ramki.
Podkreśl czasowniki i zapisz je w odpowiednim miejscu, odmień według wzoru np. ja czytam - on czyta.
Odpowiedz na pytanie, jak wygląda dzień Marka (w zeszycie).
Zadanie 2 - po jakiej spółgłosce na pewno piszemy "rz"?
Zadanie 3 - ułożone zdania zapisz w zeszycie, muszą być co najmniej trzy. Wszystkie zdania z rozsypanki również zapisz w zeszycie (w ćwiczeniach już nie!).


ZADANIE DOMOWE 💬💥
Stwórz własny komiks na temat "Mój zwykły/niezwykły dzień", możecie opisać to co wydarzyło się naprawdę, albo coś co chcielibyście przeżyć, komiksy rysujecie/piszecie w zeszycie. Na Wasze prace czekam do środy.

A NA PRZERWIE...
może spotkanie z bohaterem jednego z polskich komiksów? Zapraszam...

MATEMATYKA
Dzisiaj obliczenia pieniężne, lekcja jest Wam wskazana, będę ją oceniała jako zadanie domowe. Zapraszam (kliknijcie w obrazek).

Na dzisiaj to już wszystko.
Pozdrawiam Was serdecznie.
p. Kasia 💙💚💜


22 komentarze:

  1. Jestem Olek M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Filip Z moja daleka kuzynka mieszka na wsi. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. To są najstarsze komiksy chodzi mi o te w podręczniku dziś takich
    się nie pisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a szkoda , że takich się już nie pisze.Te trzy polskie komiksy wymienione w lekcji są najstarsze i najbardziej znane w Polsce.

      Usuń
  4. Ja będę tylko musiał kontynuować komiks.



    (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecna Nina Ch.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem Ola M.

    OdpowiedzUsuń