Powered By Blogger

środa, 25 marca 2020

Wiosna, wiosenka...


Witajcie!
Okazuje się, że nie tylko ja lubię wiosnę 😊.
Gotowi do działania? Zaczynamy.
JĘZYK POLSKI
Otwórzcie podręczniki tak jak wczoraj, na stronie 46 - 47, a ćwiczenia na stronie 58 - 59.
Strona 58
Zadanie 1 - odpowiedz na pytanie "Czym pachnie wiosna?" (na podstawie wiersza "Pobudka"), odpowiedź zapisz w zeszycie. 
Najpierw: Lekcja, data, Temat: Wiosna, wiosenka...
Pamiętaj o zadaniu z zieloną kropką.
Zadanie 2 - najpierw połącz określenia z ramki z odpowiednim obrazkiem, następnie ułóż zdania z tymi określeniami i zapisz je w zeszycie.
podpowiedź: Bardzo lubię chrupiące rzodkiewki, bo są smaczne i soczyste.
Zadanie 3 - Wpisz w odpowiednie miejsce podane wyrazy i wyjaśnij ich pisownię według wzoru:
kawka - kawek
co?            czego?

Zadanie 4. Najpierw utwórz i zapisz wyraz z liter zapisanych w trójkątach skierowanych czubkami do góry, a następnie wyraz z liter w trójkątach skierowanych czubkami na dół. Wyjaśnij pisownię tych wyrazów poprzez dopisanie do nich liczby mnogiej.
np.: chleb - chleby

Zadanie 5 - bułka z masłem 😉😊.
CZAS NA PRZERWĘ
W wiosennym klimacie, można potańczyć albo pośpiewać, tekst w rozwinięciu pod teledyskiem.



MATEMATYKA
Zanim zaczniemy, dla przypomnienia, co to takiego jest dzielenie
zapraszam TUTAJ, proszę obejrzyjcie do końca, nawet jeśli wyda Wam się mega łatwe 😉.
Czas na podręcznik, strona 47. Zadania rozwiązujecie w zeszycie. Najpierw: W klasie i data.
Zadanie 1 - przepisz treść zadań, właściwe obliczenie oraz odpowiedź.
Zadanie 2 - na podstawie przykładu wykonaj obliczenia w zeszycie.
Zadanie 3 oraz 4 - do zeszytu przepisz tylko obliczenia i odpowiedzi.
Czas na tabliczkę mnożenia, pochwalcie się wynikami w komentarzach.
Mnożę na czas

Na dzisiaj to wszystko, mam nadzieję, że Was nie zmęczyłam. Lektura przeczytana? Już jutro pierwsze zadanie 😊.
Ściskam Was mocno.
p. Kasia💙💚💜

48 komentarzy:

  1. Aby zrobić zadanie z tabliczki mnożenia, klikacie w podpis pod zdjęciem - mnożę na czas. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj robimy też lekcje z przedszkola Radka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To macie dzisiaj dużo pracy, trzymam za Was kciuki 🙂

      Usuń
  3. Olek M. Jestem

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłem w 2 minuty poprawne odpowiedzi 15/15:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Celinka J.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olek,
    "Mnożę na czas" miałem 1:53.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z testu mnożenia miałam wynik 15/15, 3 min ale musiałam używać touch padu, dlatego było ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Celinka:przeczytałam już całą lekturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, mam nadzieję, że Ci się podobało 🙂.

      Usuń
  9. Franek czas 3minuty i 30sekund

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę Pani to mój wynik z mnożenia na czas 15/15 2 min 18sek

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem 🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄

    OdpowiedzUsuń
  13. dzień dobry Pani Kasiu zrobiłem tabliczkę mnożenia w 2 minuty i wszystko miałem dobrze👍 i przeczytałem lekturę Mati b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Mati, jesteś super pracowity, tak trzymaj 💪🙂.

      Usuń
  14. 2 minuty 12 sęk 15 dobrych odp na 15 😎😎😎😎

    OdpowiedzUsuń