Powered By Blogger

wtorek, 24 marca 2020

Wiosna, ach to Ty!

Dzień dobry! 
Czujecie już w powietrzu wiosnę?
Temperatura na zewnątrz na to nie wskazuje, ale piękne słońce za oknem mówi nam, że już tu jest. To moja ulubiona pora roku, czy Wasza też? Piszcie w komentarzach, będzie mi bardzo miło.
Zaczynamy od sprawdzenia obecności i zabieramy się do pracy.
MATEMATYKA

JĘZYK POLSKI
Otwórz ćwiczenia na stronie 55, zanim zaczniesz coś nowego, dokończ zadania dotyczące wczorajszego tematu.
Rozwiąż zadanie 1, pamiętaj o czerwonej kropce, zdania na temat tego, co jest ważne dla zdrowia zapisz w zeszycie pod wczorajszym tematem.
Zadanie 2, zanim do niego przejdziesz spójrz na małą ściągę.
Pamiętaj o zadaniu z zieloną kropką, zdania z wybraną trójką wyrazów przepisz do zeszytu, tak jak poprzednio pod ostatnim tematem.
CZAS NA PRZERWĘ

I kolejny układ do opanowania 😁😁.

 

EDUKACJA PRZYRODNICZA
Otwórz podręcznik na stronie 46 - 47. Przeczytaj na głos wiersz "Pobudka". Przyjrzyj się uważnie ilustracjom i przeczytaj informacje na stronie 47.
Zapisz w zeszycie, jakie zmiany w przyrodzie świadczą o tym, że nadeszła wiosna. 
Ale najpierw: Lekcja, data, Temat: Wiosna, ach to Ty!

Trzymajcie się ciepło.
p. Kasia💙💚💜

32 komentarze:

  1. Lubie wiosnę ale jak w zimę jest śnieg to wybieram zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię wiosnę i lato

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Celinka J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Filip Z. A przy okazji najbardziej lubię lato.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem Nina Ch.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię wiosnę bo mam wtedy urodziny i jest Wielkanoc. Robi się ładnie i dni są dłuższe. Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  8. Celinka:nasze spotkania bardzo mobilizują do pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz 🙂🙂.

      Usuń
  9. Celinka:bardzo lubię lato. ��
    Pozdrawiam wszystkich. ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ulubiona pora roku to zima, bo można jeździć na nartach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę lato.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Kasiu jeszcze nie ma lekcji? My tu czekamy.

    OdpowiedzUsuń