Powered By Blogger

piątek, 20 marca 2020

Dbamy o wzrok.

Witajcie
cieszę się, że znaleźliście sposoby na nudę 😊.
Dzisiaj zaczynamy już z nowymi zasadami, mam nadzieję, że przeczytaliście wczoraj ważne informacje, które zostawiłam Wam na blogu? Dla pewności przypomnę, od dzisiaj, codziennie, pod każdą lekcją piszecie w komentarzu "jestem", swoje imię i pierwszą literkę nazwiska z kropką na końcu. Robicie to od razu po wejściu na bloga, zanim zaczniecie lekcje (to takie wirtualne sprawdzenie obecności). Potem możecie już pisać inne komentarze, bardzo lubię je czytać.

Kochani, zanim zaczniemy mam do Was ogromną prośbę. Bardzo bym chciała, żebyście postarali się pracować samodzielnie. Znam Was i jestem przekonana, że z większością zadań poradzicie sobie doskonale. Proście o pomoc dopiero kiedy naprawdę musicie. Pamiętajcie - podstawa to czytanie ze zrozumieniem. Wierzę w Was, dacie radę 💪.

MATEMATYKA

dzisiaj krótko, zapraszam na zabawę w dzielenie tutaj.

JĘZYK POLSKI

Zaczynamy od krótkiej powtórki, zerknij i przypomnij sobie zasady pisowni "ó". Później Ci się to przyda.



  • otwórz podręcznik na stronie 40-41, na tekście, który czatałaś/eś wczoraj, a ćwiczenia na stronie 51.
  • przeczytaj raz jeszcze, na głos, tekst "Sowa"
  • teraz bez problemu poradzisz sobie z zadaniem 1 i 2.
Zanim przejdziesz dalej, przeczytaj. W każdym języku istnieje pewna szczególna grupa krótkich zdań, wypowiedzi, które często mają morał. Takie krótkie, często przekazywane z pokolenia na pokolenie zdania i zwroty niosą ze sobą np.: dobre rady, czasami przestrogę a czasem opisują nasze cechy w zabawny sposób, porównując nas np. do zwierząt. Są to przysłowia i powiedzenia. Na pewno nie raz słyszałeś od kogoś "Gdyby kózka nie skakała to by nóżki nie złamała" (ja, kiedy byłam dzieckiem słyszałam to nieustannie 😏) albo "Nie mam nerwów ze stali" od kogoś dorosłego.
  • w zadaniu 3 najpierw połącz powiedzenie z odpowiednim opisem. Następnie uzupełnij zdanie o mamie powiedzeniem, które do niego pasuje.
  • Jakie Ty znasz powiedzenia? wybierz jedno, ułóż z nim zdanie i zapisz je w zeszycie, ale najpierw: Lekcja, data i Temat: Dbamy o wzrok.
Czas na stronę 52
  • w zadaniu 4 przyda Ci się ściąga z początku lekcji, zerknij na nią i uzupełnij krzyżówkę.
  • pamiętaj o poleceniu z czerwoną kropką, przepisz wyrazy z krzyżówki do zeszytu, do każdego dopisz wyraz wyjaśniający pisownię "ó".
np. wór - wory
  • zadanie 5 - dla chętnych.
CZAS NA ODROBINĘ RUCHU
Przy tym nie da się nie tańczyć 😁😁😁, ciekawe kto z Was opanuje układ taneczny. Filip Z., Tośka, czy dzisiaj lepiej się spisałam z wyborem piosenki 😁😏??




Na koniec, pożyczone od bardzo utalentowanej Pani Ewy Curyło, instrukcje z rysowaniem krok po kroku. Napiszcie mi w poniedziałek, jak Wam się pracowało z taką obrazkową instrukcją.
Przed Wami weekend, odpoczywajcie i nabierajcie sił na nowe wyzwania.
Pozdrawiam Was ciepło.
p. Kasia💙💚💜

35 komentarzy:

  1. Olson, melduje się na posterunku,Ma'am!

    Najlepsza była krzyżówka!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka była całkiem spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłem zadanie 5 dla chętnych. Franiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Marceli bardzo się cieszę, że Ci się podobają 🙂

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta tabelka jest rozmazana (nie umiem się rozczytać)Tosia I.

    OdpowiedzUsuń
  8. Celinka .J. lepiej jest uczyć się w szkole niż w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam Celinki, ale na razie musimy sobie radzić w taki sposób. Pozdrawiam Cię ciepło 🙂

      Usuń
  9. Mi też nie podobał się baby shark ale to było lepsze
    Mojej mamie przydała by się taka przerwa po każdej godzinie pracy.

    Mati

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o piosenkę, to jest nawet spoko
    Układ taneczny do opanowania. Czego posluchamy w poniedziałek? Macie jakieś propozycje?

    OdpowiedzUsuń
  11. To następnym razem zaproś ja do tańca 😁.

    OdpowiedzUsuń