Powered By Blogger

czwartek, 19 marca 2020

Sowa mądra głowa.


Dzień dobry,
jak Wam minął wczorajszy dzień? Znaleźliście już sposoby na nudę? Piszcie w komentarzach.
Dziękuję wszystkim za komentarze pod wczorajszą lekcją, jesteście niesamowici 😘. Która odpowiedź podobała się Wam najbardziej? Mi wszystkie, nie potrafię wybrać najlepszej🙉.

Gotowi?? To startujemy

MATEMATYKA
Otwórz podręcznik na stronie 42.

  • Co zauważasz w zadaniu 1? Widzisz jak łatwo wynik odejmowania można sprawdzić za pomocą dodawania? Tych, którzy jeszcze mają z tym problem odsyłam do filmiku tutaj.
  • Zadanie 2 rozwiązujesz w zeszycie, zanim to zrobisz pamiętaj, zapisz: W klasie i datę.
  • Zadanie 3 postaraj się zrobić w pamięci.
Strona 43
  • Zadanie 1 postarajcie się rozwiązać w pamięci.
  • Zadanie 2 przepiszcie do zeszytu.
  • Zadanie 3, 4 i 5 to zadania dodatkowe, dla chętnych.
Nie, nie zapomniałam😏 tabliczka mnożenia tutaj

CZAS NA PRZERWĘ
  • Włącz play i naśladuj dzieci z teledysku, nie oszukuj ☝
  • teraz 5 spokojnych wdechów, kilka łyków wody i wracaj do pracy.




JĘZYK POLSKI

Zaczniemy od krótkiej powtórki. Jak odróżnić rzeczownik od czasownika?





Teraz zadanie, które dla Was przygotowałam nie sprawi Wam żadnego problemu. Po rozwiązaniu zadania - niespodzianka 😊. Zapraszam tutaj.

A teraz
  • otwórz podręcznik na stronie 40-41, uważnie przeczytaj tekst, a następnie odpowiedz pisemnie na pytanie z zadania 3. Napisane zasady otocz kolorową ramką. UWAGA, zanim to zrobisz zapisz lekcję, datę oraz Temat: Sowa mądra głowa.
Dzisiaj to już wszystko. Już w poniedziałek pierwsze zadania związane z naszą lekturą, mam nadzieję. że czytacie codziennie.
Ściskam Was mocno.
p. Kasia 💙💚💜







20 komentarzy:

  1. Ta przerwa to dla mnie nie przerwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam już pół książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęsknię za Panią Celinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bawiłem się gravitraxem i przeczytałem już całą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bawię się z siostra! Przeczytałam pół książki. Świetnie się dziś bawiłam przy piosenkach Marysia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój sposób na nudę to wyjście na dwór, skakanie na trampolinie i jazda na rowerze. Lubię tę bawić się klockami Lego i lalkami Barbie. Pozdrawiam Panią Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ukłądam z Ulą puzle 1000 kawałków. Agata

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie śpię jest godzina 20:16. Czytam blog :)

    Agata .Tęsknie za panią i wszystkimi dziećmi.:) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry pani Kasiu bardzo za panią tesknie moja mama ma homowis więc zajmuje się Matyldą czyli pracuję w domu pozdrawiam❤❤

    Mati

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również bardzo tęsknie, życzę Wam dobrej nocy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również bardzo tęsknie, życzę Wam dobrej nocy :))

    OdpowiedzUsuń