Powered By Blogger

poniedziałek, 30 marca 2020

Kiedy stawiamy przecinek ?


Witajcie kochani
Przed nami kolejny tydzień wirtualnej nauki. Jak Wam minął weekend? Miło spędziliście czas z najbliższymi? Piszcie w komentarzach. Widzieliście wpis o wirusie w koronie i galerię Waszych prac? Jeśli nie to zapraszam jeszcze przed lekcją.
Gotowi do pracy? 
Zaczynamy
JĘZYK POLSKI
Zajmiemy się dzisiaj pomarańczowym jegomościem z obrazka, mowa oczywiście o przecinku. Kiedy go stawiamy a kiedy nie, zaraz wszystkiego dowiecie się. Ale na początek...
Teraz przepisz do zeszytu ważne zasady dotyczące tego, kiedy stawiamy przecinek.
Otwórz podręcznik na stronie 45, spójrz na zadanie 1. Przeczytaj zdanie, zwróć uwagę na przecinek.
Zadanie 2 - przepisz do zeszytu.
Ostatnie zadanie. Ułóż zdania z rozsypanki wyrazowej, kropki i przecinki też się pomieszały, pomyśl gdzie je wstawić. Zdania przepisz do zeszytu.





MATEMATYKA
Obejrzyj (jeśli trzeba nawet 2 lub 3 razy), rób notatki, pisz "na brudno", rób wszystko, żeby zapamiętać jak najwięcej.

Spróbuj rozwiązać wybranym sposobem. Zadania rozwiąż w zeszycie.
36 : 3 =
54 : 2 =
72 : 3 =
56 : 4 =
Koniecznie dajcie znać jak Wam poszło, czy rozumiecie ten sposób dzielenia? Piszcie w komentarzach.
Kochani na dzisiaj to wszystko.
Pozdrawiam Was ciepło.
p. Kasia💙💚💜

19 komentarzy:

  1. Jestem Zuzia D. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zapomniałem się wpisać

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jakoś poszło dzielenie, miałam pomyłki ale już rozumiem o co chodzi. Agata. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo łatwy. Na początku nie zrozumiałem ale potem było łatwiej .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Celinka J.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mama mi pomogła w matmie bo nie rozumiałem jednej taktyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Celinka.
    Mam z tym problem

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzielenie tym sposobem całkiem łatwe.

    OdpowiedzUsuń