Powered By Blogger

poniedziałek, 15 czerwca 2020

W drogę!

Witajcie!
Mam nadzieję, że macie dużo sił i energii aby podołać dzisiejszym zadaniom. Kochani, zajęcia mamy tylko dzisiaj i w piątek, i tylko tyle w tym tygodniu. Jesteśmy już prawie na końcu naszej szkolnej przygody. Wytrzymajcie jeszcze chwilkę. Wierzę w Was.
Happy Family Hiking Outdoors With Backpack. Father, Mother And ...
Dzisiaj dowiecie się jak przygotować się do wakacyjnych wędrówek. Podczas takich wędrówek często możemy spotkać różne, piękne gatunki roślin, dzisiaj dowiecie się, które z nich należą do gatunków chronionych i nie należy ich zrywać.
Otwórzcie podręczniki na stronie 66-67, przeczytajcie zawarte tam informacje.
Przed każdą wakacyjną wyprawą warto sprawdzić jaka danego dnia będzie pogoda i ubrać się stosownie do panujących warunków. Bardzo dobrze jest sprawdzić czy i gdzie na trasie naszej wędrówki znajdują się np. toalety, restauracje, schroniska czy miejsca gdzie możemy odpocząć. Bardzo ważnym elementem każdej wyprawy jest bez wątpienia dobrze spakowany plecak. Zgadzacie się z tym? 
Oczywiście tak spakowany plecak przyda się nie tylko w górach ale przy każdej dłuższej wędrówce.
Otwórzcie podręczniki na stronie 68 i przeczytajcie, które rośliny, jakie być może spotkacie na swojej drodze podczas wakacyjnych wojaży, są chronione. Nie wolno ich niszczyć ani zrywać. Można za to zrobić piękne zdjęcia 📷.

Top Juggling Flyer Stickers for Android & iOS | Gfycat
Czas na ćwiczenia, rozwiążcie wszystkie zadania ze stron 79 oraz 80. Zanim zapiszecie w zeszycie odpowiedź do zadania 3 ze strony 79, zapiszcie lekcję, datę oraz temat.
CZAS NA PRZERWĘ
MATEMATYKA
Otwórzcie zeszyty i zapiszcie temat. Przepiszcie treść zadań do zeszytu, zapiszcie obliczenia i odpowiedzi. Klikajcie w zadania a staną się wyraźniejsze.



Na sam koniec zagadka, ktoś z naszej klasy odwiedził Dom do Góry Nogami, poznajecie? Piszcie w komentarzach.
Kochani, to wszystko na dzisiaj.
Przed Wami kolejne dni odpoczynku, wykorzystajcie je dobrze. Kto wie, może przyda Wam się wiedza z dzisiejszej lekcji.
Duongcam1621 Cat GIF - Duongcam1621 Cat Hmm - Discover & Share ...
Pozdrawiam Was cieplutko.
p. Kasia 💙💚💜

20 komentarzy:

  1. Jestem Filip Z.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem Adrian K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie poznaje. Kto to jest?
    Celinka :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie i Filipa to jest OLEK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bylam w domu do góry nogami. Szymbark jest na Kaszubach, a ja tam teraz jestem! Może jeszcze raz tam pojadę. Bo nie pamiętam dokładnie jak tam było. To było dawno

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wiem kto to jest wydaje mi się że to Marcel 💋💌🤘🤟

    OdpowiedzUsuń