Powered By Blogger

poniedziałek, 9 listopada 2020

Rezerwaty i pomniki przyrody.

 Witajcie 😊

🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂

Znów spotykamy się na blogu, kto się cieszy, ręka do góry ☝.

Od razu zabieramy się do pracy. Dzisiaj edukacja przyrodnicza.


Otwórzcie podręczniki na stronie 12 - 13, przeczytaj uważnie informacje na nich zawarte, przyjrzyjcie się zdjęciom. Znacie te miejsca? Może ktoś z Was je kiedyś odwiedził? Piszcie w komentarzach.
🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂
Otwórzcie teraz zeszyty i zapiszcie temat oraz notatkę.

Uzupełnijcie notatkę, w odpowiednim miejscu, po przecinku wypiszcie rezerwaty oraz pomniki przyrody wymienione w tekście (podręcznik str. 12 - 13).


🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂

Czas na ćwiczenia, otwórzcie je na stronie 9, rozwiążcie zadanie 5 oraz 6, zadanie 7 wymaga trochę pracy - dacie radę. Skorzystajcie ze słownictwa zawartego w zielonej ramce.

🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂

Zmęczeni? czas na przerwę...
Jak zregenerujecie siły wróćcie przed monitory.
kiss: Good Night Kiss Cartoon Gif
🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂

MATEMATYKA

Otwórzcie zeszyty i zapiszcie temat.


W zeszycie zapisujecie tylko obliczenia oraz odpowiedzi.


Na dzisiaj to już wszystko, życzę Wam miłego dnia. Pamiętajcie, że jutro spotykamy się na zoomie 👀.
Do zobaczenia 🍂












25 komentarzy:

  1. Mam na sobie aparat na zęby.

    OdpowiedzUsuń
  2. W podręczniku jest błąd bo największym żyjącym kotem na świecie kotem jest tyglew choć niektórzy naukowcy uważają że tyglewa nie zalicza się do zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiele razy byłem w rezerwatach przyrody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby ktoś pytał Tymek z mamą (moją mamą) będą w domu najbliżej w piątek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, nareszcie będziecie wszyscy razem 👍🙂

      Usuń
  5. Jestem Celinka.J

    OdpowiedzUsuń
  6. W te wakacje byłem na Śnieżniku i przy Wodospadzie Wilczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj byłem na górze Chełmiec. Tam jest obszar chroniony Natura 2000

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuzia.Ja byłam Szczeliniec wielki,Jaskinia Niedźwiedzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem Marcel W.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłem na Szczelincu Wielkim🤣

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja byłem na Szczelińcu i na Helskich Wydmach. Marcel

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam w SZCZELIŃCU WIELKIM Asia.K

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry wszystkim. Zadania zrobione.
    Tosia

    OdpowiedzUsuń
  14. A będzie pani na kamerce robiła przerwy ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń